dimecres, 25 de setembre del 2013

PRESENTACIÓ

Com ja deveu saber el meu nom és Marina Bennasar i estic cursant el Grau d’Educació Primària a la UIB d’Eivissa.

Al llarg de la meva ensenyança he conegut molts professors, cada un amb un mètode diferent més o menys efectiu que els de la resta. D’ells n’he aprés el bo i el dolent, el que m’agradava i el que no, el que conservaria i el que innovaria. D’aquesta manera he pogut destriar pinzellades de cada un dels mètodes, formant i fonamentant els ideals que a dia d’avui em mouen en la meva direcció cap al futur.

Hi ha moltes coses que encara no sé, però el que pens que puc afirmar amb seguretat és que la base de l’educació s’imparteix a l’escola. De la mateixa manera que quan una casa no té bons fonaments, s’ensorra. Amb l’educació passa el mateix. Aquest és el motiu pel qual he triat aquesta carrera, per intentar que les pròximes generacions tinguin una arrel forta sobre la qual pugui créixer un arbre tan gran i ofenós com hom vulgui.

Emprenc aquest projecte amb il·lusió i esperança de futur, sentiments que he de conservar al llarg de la meva vida professional per començar el dia a dia amb ganes  i poder ajudar als meus futurs alumnes a iniciar el seu llarg camí de la vida.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada